הח"כ מהליכוד: "הממשלה תוקם בשבוע הבא, כולנו מאוחדים"

    אסתי פלד 1 Comment on הח"כ מהליכוד: "הממשלה תוקם בשבוע הבא, כולנו מאוחדים"

    ח"כ שלמה קרעי מהליכוד לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": "רעשי הרקע שיוצאים מחדרי המשא ומתן לא משקפים את כל מה שקורה שם. אנחנו מאוחדים בזה שצריך לתקן את מה שהבטחנו. העיקרון הוא שצריך שהמילה האחרונה תהיה של הציבור"

    צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שלמה קרעי לגדסי ב"מהדורה המרכזית": "כל אבירי הדמוקרטיה שדרסו את זכויות האופוזיציה צריכים להבין שבאנו לתקן. אנחנו הולכים להחזיר את המשילות לעם ולנבחרי הציבור, ונתקן את הבעיות שהם השאירו".

    "רעשי הרקע שיוצאים מחדרי המשא ומתן לא משקפים את כל מה שקורה שם. אנחנו מאוחדים בזה שצריך לתקן את מה שהבטחנו. פסקת ההתגברות זו לא גולת הכותרת, בגץ יוכל לומר שהיא לא תקפה במקרים מסוימים. העיקרון הוא שצריך שהמילה האחרונה תהיה של הציבור, העם הצביע על זה והכריע".

    "בסוף כולנו נהיה כאיש אחד לתקן את מה שהשאיר ה הממשלה המופקרת הזו. אתם לא תאמינו כמה הממשלה הזו תקום מהר, זו לדתי הממשלה שתקום בפרק זמן הקצר ביותר בהיסטוריה של ישראל".

    "אנחנו רואים איך עכשיו מפלגות האופוזיציה תוקעות סכינים אחד בשני. אין להם אמון אחד בשני, שהם חתמו הסכמים היה צריך עורכי דין שהם לא ירמו אחד על השני. רואים עכשיו איך אין כמעט מי שמוכן להמליץ על לפיד".

    האזינו לריאיון:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אפשר לחשוב איזה משפט יש פה במדינת ישראל רשעות לשמה